2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Βροντάδου

Όργωμα,Ελιά,Σπορά,Φρούτα

 

Συγκέντρωση στην τάξη και στη γωνιά ενδιαφέροντος υλικού σχετικό με το όργωμα που έφεραν τα παιδιά Περιμένοντας τη βροχή ήρθαν και... οι σπόροι της Ανεμώνης Σε παρτέρι της αυλής διαβάσαμε τις οδηγίες σποράς και... Σκάψαμε το χώμα και τους φυτέψαμε Ποτίσαμε τους σπόρους και μπήξαμε ξύλα γύρω τους για να μην τους πατήσουμε όταν είμαστε στο διάλειμμα Οι πρώτες φύτρες της φακής βγήκαν! Ετοιμάσαμε τα σκιάχτρα του γεωργού για να διώχνουν τα πουλιά από τα φρεσκοφυτεμμένα τους Ιχνογραφήσαμε το τζίτζικα και το μέρμηγκα από την αγαπημένη μας ιστορία Μας εντυπωσίασε η εργατική ζωή του μυρμηγκιού που κουβαλάει συνεχώς σπόρους και φύλλα και την αποτυπώσαμε στη ζωγραφική μας Παρακολούθηση από το διαδίκτυο του μαζέματος της ελιάς Ελαιώνας στο διαδίκτυο Ελαιώνας στο διαδίκτυο( μετρούμε τα γέρικα δέντρα) Έξω από το σχολείο μας βρήκαμε σε γειτονικό χωραφάκι λιόδεντρα Κόψαμε ένα κλαδάκι και στολίσαμε τη γωνιά της ελιάς στην τάξη μας Γράφουμε τη συνταγή της φρουτοσαλάτας Δείχνουμε με καμάρι το μόμπιλε των φρούτων του Φθινοπώρου Παρατηρώ τα φρούτα του Φθινοπώρου με την αφή και την όραση και τα περιγράφω Ετοιμάζουμε μια πολύχρωμη φρουτοσαλάτα και αρχίζουμε τα παιχνίδια των αισθήσεων, χρησιμοποιώντας μαντήλι για τα μάτια και τα δάχτυλά μας για να κλείσουμε τη μύτη μας:γευόμαστε με κλειστά μάτια, χρησιμοποιώντας την αφή μας και μετά με την όσφρησή μας και άλλοτε γευόμαστε και αναγνωρίζουμε από τη γεύση το φρούτο μόνο με την αφή, αποκλείοντας τις άλλες αισθήσεις) Στο τέλος του παιχνιδιού με τις αισθήσεις, χρησιμοποιώντας την όραση ονομάζαμε το φρούτο που διαλέγαμε, το περιγράφαμε και ύστερα το τρώγαμε

 

 

Powered by themekiller.com