Το Νηπιαγωγείο μας
Ιστορικό σχολείου
Εγκαταστάσεις
Το προσωπικό μας
Βραβεία – Έπαινοι
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Προσαρμογή στο Νηπιαγωγείο
Προβλήματα προσαρμογής
Με αφορμή το δανεισμό βιβλίων
Ο ιστότοπός μας
Σύλλογος γονέων
Μένουμε Σπίτι
100 Δραστηριότητες
Για εμάς και τα μεγαλύτερα Αδέρφια μας
Γυμναστική στο σπίτι
Θεατρικές παραστάσεις
Μικρός Αναγνώστης
Ο Φουντούλης
Σταυρόλεξα
Τα Κουρδιστά Φρούτα
Ταινίες Animation
e-παίζω volley
e-τάξη
Hello wonderful
Kindergarten math
Tax Paint
Προγράμματα
Προγράμματα 2015-2016
Προγράμματα 2014-2015
Προγράμματα 2013-2014
Βρείτε μας
Μια μέρα με μας!
Μια μέρα με μας 2021-2022!
Μια μέρα με μας 2020-2021!
Μια μέρα με μας 2019-2020!
Μια μέρα με μας 2018-2019!
Μια μέρα με μας 2017-2018
Μια μέρα με μας 2016-2017!
Μια μέρα με μας 2015-2016!
Μια μέρα με μας 2014-2015!
Μια μέρα με μας 2013-2014!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Εκπαιδευτικός προγραμματισμός
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ
Σχ. έτος 2018-19
Σχ. έτος 2017-18
Σχ. έτος 2016-17
Σχ. έτος 2015-16
Νέα
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Τα βίντεό μας
Επισκέψεις
Δράσεις
Σχ. έτος 2017-18
Δραστηριότητες Τάξης
Εκδηλώσεις
Εκδρομές
Σχ. Έτος 2016-17
Αγιασμός 2016-17
Σχ. Έτος 2015-16
Γυμνάζομαι
Κολυμβητήριο
Εργαστήρι Πηλού
Χριστούγεννα 2015
Βασιλόπιτα 2016
Σχολικός εκφοβισμός
Αποκριές 2016
Ζαχαροπλαστείο
25η Μαρτίου 2016
Οι μικροί οικοδημιουργοί
Φ. Μανδηλαράς
Με τους γονείς μας στην τάξη
Πασχαλινά
Γιορτή Λουλουδιών
Μετάβαση
Συναντήσεις Γονέων
1η Συνάντηση Γονέων
2η συνάντηση γονέων
3η Συνάντηση Γονέων
4η συνάντηση γονέων
5η συνάντηση γονέων
6η συνάντηση γονέων
7η συνάντηση γονέων
8η συνάντηση γονέων
9η συνάντηση
Εγγραφές 2022-2023
Λουλούδια
Home
>
Μάιος
>
Λουλούδια
Τα λουλούδια, αφορμή για μάθημα!
Λουλούδια που περίσσεψαν από τη γιορτή λουλουδιών που οργάνωσαν οι γονείς ως δράση για την αύξηση των εσόδων του Συλλόγου Γονέων, στάθηκαν η αφορμή της δραστηριότητάς μας στο σχολείο
Παρατήρηση των λουλουδιών, πότισμά τους στη βεράντα του Νηπιαγωγείου μας
Κατιφέδες με κίτρινο χρώμα (κατηγορία φυτού με ίδιο χαρακτηριστικό γνώρισμα το κοινό χρώμα, 2 γλαστράκια μας κάνουν 1 ζευγάρι)
Πετούνιες με μοβ χρώμα (κατηγορία φυτού με ίδιο χαρακτηριστικό γνώρισμα το κοινό χρώμα, 2 γλαστράκια μας κάνουν 1 ζευγάρι)
Κατιφέδες με κεραμιδί χρώμα (κατηγορία φυτού με ίδιο χαρακτηριστικό γνώρισμα το κοινό χρώμα, 2 γλαστράκια μας κάνουν 1 ζευγάρι)
Ψάχνουμε στη βάση της γλάστρας και βρίσκουμε τα μικρά τριχίδια, τις ρίζες του φυτού
Όλα τα λουλούδια ( ένα σύνολο άνθεων)στο τραπέζι της παρατήρησης με την ομάδα των αγοριών που θαυμάζουν τα χρώματα και τα είδη των λουλουδιών
Μετρώντας τα φυτά, ανάλογα με το χρώμα τους (1 μια λευκή πετούνια)
Διαλέγω το φυτό που μ' αρέσει, βλέπω με ποιανού φίλου μου μοιάζει και φτιάχνω ομάδες όμοιων λουλουδιών
Σχηματίζουμε έπειτα από την παρατήρηση και από συζήτηση και συμφωνία στο τέλος για τα όμοια άνθη, 2 σύνολα λουλουδιών: το σύνολο της πετούνιας και το σύνολο του κατιφέ
Και τώρα άρχισαν τα παιδιά να μπερδεύονται, όταν η εκπαιδευτικός άρχισε να ρωτά: πόσες είναι οι ομάδες των λουλουδιών; Άλλοι απαντούσαν 4, άλλοι 8... Έπρεπε να γίνουν πολλές διαφορετικού τύπου ερωτήσεις για να αρχίσουν τα παιδιά να ψάχνουν, να κατανοούν.
Οι αριθμοί που τους δόθηκαν έπρεπε να ανταποκρίνονται στην ερώτηση πόσες είναι οι ομάδες, δηλαδή τα παιδιά έπρεπε να διαλέξουν τον αριθμό 2 και αυτόν να σηκώσουν Από μόνοι τους όμως καταλάβαιναν ότι κάτι δεν πάει καλά και...άφησαν κάτω τους αριθμούςκαι"ξανασυγκεντρώθηκαν" σε αυτά που ρωτάει η δασκάλα
Τοποθετήσαμε σε γραμμή τις δύο ομάδες λουλουδιών, και πάλι τα παιδιά απαντούσαν άλλοτε 4 ομάδες , άλλοτε 8
Ξαναεπεξεργαστήκαμε την έννοια της ομάδας με πολλές πάλι ερωταποκρίσεις, μετρήσαμε πρώτα τις πετούνιες και δώσαμε τον αριθμό τέσσερα και το ίδιο κάναμε και για τους κατιφέδες.
Στο τέλος απομακρύναμε τις 2 τετράδες των διαφορετικών λουλουδιών και έγινε αντιληπτό ότι οι τετράδες αυτές είναι και 2 ομάδες λουλουδιών!
Powered by
themekiller.com